Tuesday, March 16, 2010

lintas tak lansung dari perkahwinan akak

13 march 2010…

my beloved sister finally become a wife to mohd zaki..congratulations to u kakak..

sepanjang majlis dia..we all mmg busy..i think starting from 1march lg we all dah tak senang duduk..busy memanjang..hanya utk memastikan all the preparation is done properly..and Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar..a big thanks to my family..especial for my mum side yang bertungkus lumus for my sister wedding..i know everyone were exhausted after majlis..ramai giler org yg hadir..not forget to my dad side..and also kepada abang2 askar, pemuda PAS, orang2 taman dan juga sesiapa sahaja yg terlibat secara lansung dan juga tidak..wah ni mcm menang award je nak terima kasih bagai..sapa kahwin ni..aku ke ko akak..aku lak sibuk berucap bagai..hahahaha..

tak guna aku cakap byk2 sbb bl aku ckp banyak pon bukan nye korang rajin nak baca kan..baik je korang layan gambar kakak aku kahwin…

DSC02824

pelamin akak..sungguh cantik..

DSC02828

bilik pengantin yang simple..DSC02991 hantaran dari pihak perempuan

DSC02908

abah sedang menikahkan…abang zack takut x??hahaha

DSC02937 sesi apa aku tak cam..sesi serah anak kot..hahahaah

DSC02941

ni sesi shahdu sedan mak ngan akak….

DSC02947

after majlis akad nikah..marhaban lak..sempena maulidul rasul yang baru je lepas DSC02962

serah duit mas kahwin….

DSC02965

  sesi batalkan air semayang..

DSC02967 sarung kan cincin..muat ke tu…

DSC02973

malu2 zirafah lak korang… DSC03008

nenek enchik..pengubat rindu ku pada arwah nenek

DSC03064 akak dengan nenek…

DSC03038

“dok diam2 la” sally marah tuu!! DSC03088

hah ni la org yang kenal kan depa berdua ni..tanpa kakak ni tak kahwin akak aku… DSC03111

hantaran dari pijak lelaki… DSC03139 kek!!! sedap

DSC03159

rombongan pihak lelaki

DSC03167 2 flower girl yang cute!!!

DSC03174

 DSC03188  sesi baling duit ek???DSC03190

ni lak pakcik2 komando..yg byk dah pencen..bapa aku paksa amik gambar ni… DSC03201 sesi potong kek..meja blakang please ignored..out btl laaaa

DSC03213

aku yg cute ngan pengantin..koya la ko ard…

DSC03216

kami sekeluarga…pasal emy ngan abah off color..xsedondon..  DSC03223

si dak nakal damia…hehehehe..

DSC03233

walau exhausted..menten senyum nak bergambar punya pasal!!!!  DSC03151ni la bapak pengantin paling sempoi abad ini..hanya berkain gombang dari pagi sampai petang..kehulu kehilir..nasib baik tak terlucut…

ni jela aku dapat upload kt sini..tak larat nak letak byk2..oh yaaa…di majlis ni..aku dipaksa untuk makan daun sirih..yg diletak kapur dan apa ntah lagi…eyarkkkkkssss…sungguh tak sedap..hampir muntah aku..tapi dipaksa juga telan…kesian aku kan..makcik aku cakap..supaya nnt cpt jodoh ke apa…im not sure…serik makan sirih…juz wonder macam mana la nenek2 tua boleh tahan kunyah sirih doploh pat jam..sirih tak lekang kat mulut..lalu lak tekak diaorg ek….

p/s: sok bertolak ke terengganu pulak..rombongan cik kiah naik bus hantar pengantin..majlis rumah lelaki 19 hb ni..nnt aku cerita lak pasal rombongan cik kiah ke terengganu

0 comments:

Post a Comment