Sunday, October 30, 2011

halau habuk skit.skit

lama gile sudah tak berblog..habis da berhabuk..
malas sudah...lagipon hari2 ku penuh busy..
selalunya...sebulan ku akan pack...dan sebulan lagi akan relax...
so bila datang sebulan yang relax tu...
aku selalu settlekan apa yang tak dapat settle di bulan yang relax...

life??
so far so good..
walau tak impressive macam hidup orang lain...
tapi aku rasa..this year aku cukup bertuah..

kerja??
kerja lak ok..banyak aku belajar benda baru..
dan dari kerja ni..aku mula appreciate benda lain yang orang buat untuk keselesaan diri aku

love??
hurm...alhamdulillah..
aku punyai teman yang sangat2 supportive..
sangat2 memahami..dan sgt2 penyabar...
banyak aku belajar erti hidup bersederhana dari dia...

what else??
ntah la....dah tepu dah otak.
penat tengok bola semalam kat stadium tak abis lagi..
sedih la terengganu kalah..
tapi sebagai jiran Nogori aku tumpang la suka..
bak kata si dia" tali barut tol la"
hahahaha..
nak buek camno...
Melaka tak layak gi..tepaksa la den jadi penyokong lompat2 negeri.....
pssst...bila melaka nak masuk piala malaysia????

0 comments:

Post a Comment